V Cankarjevem domu v Ljubljani je tudi letos marca potekal Kulturni bazar, največji nacionalni medresorski projekt na področju kulturno-umetnostne vzgoje. S projektom Ozaveščanje za VŽU in kampanjo Lahko.si smo se pridružili stojnici Andragoškega centra Slovenije in skupaj poskrbeli za spomladansko telovadbo možganov z ugankami.
Dogodek, ki povezuje strokovnjake s področja vzgoje, izobraževanja in kulture je tokrat izpostavil osrednjo temo "Kulturno-umetnostna vzgoja v digitalni dobi" in ponudil bogat in raznolik program, ki je zajemal predavanja, predstavitve, delavnice, filmske projekcije, gledališke predstave in razstave. Te so raziskovale preplet umetnosti, izobraževanja, znanosti in tehnologije ter poudarile pomen ustvarjalnosti v sodobnem digitalnem svetu.
Na razstavnih prostorih je bilo skoraj tristo kulturnih ustanov in številni neodvisni ustvarjalci iz vse Slovenije, ki so predstavili svoje delo, kar je dodatno obogatilo dogodek in omogočilo širok vpogled v različne kulturne in umetniške prakse

Na stojnici Andragoškega centra Slovenije se nam je pridružila tudi Janja Urbiha, prejemnica priznanja ACS iz leta 2016, ki nas je obiskala v vlogi grofice Grete. Mimoidoče smo nagovorili k reševanju ugank in tako spodbujali razvoj kritičnega mišljenja in domišljije, najbolj uspešne udeležence pa smo nagradili s prijetnimi Lahko.si darili.
Cilj Kulturnega bazarja je okrepiti zavest o pomenu kulturno-umetnostne vzgoje, predstaviti kakovostne kulturno-vzgojne projekte in spodbuditi sodelovanje kulturnih ustanov z izobraževalnimi zavodi. Prav tako so organizatorji spodbujali ustvarjalnost vseh generacij ter prikazali, kako lahko kultura prispeva k vseživljenjskemu učenju in kakovostnemu preživljanju prostega časa.

Dogodek, ki je potekal v okviru Evropskega leta izobraževanja za digitalno državljanstvo 2025, so pripravili Ministrstvo za kulturo, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje ter Zavod RS za šolstvo v sodelovanju z Andragoškim centrom Slovenije in drugimi institucijami.