Naziv projekta | Ozaveščanje, obveščanje različnih javnosti in spodbujanje k večji vključenosti v vseživljenjsko učenje (krajše Ozaveščanje za VŽU) |
Časovni okvir | 1. 4. 2023 – 31. 10. 2028 |
Vrednost projekta | Skupna vrednost projekta je 5.732.500,00 EUR. |
Financerja | Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada plus (ESS+). |
Kontaktna oseba | mag. Urška Bittner Pipan |
Skrbnik pogodbe | Alenka Ražman, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje |
Namen projekta je okrepiti splošno zavedanje o pomenu vseživljenjskega učenja (VŽU) ter prispevati k večji vključenosti odraslih v VŽU. Cilj je izboljšati kompetence za njihovo delovanje v družbi in utrjevati sposobnost odzivanja na tehnološke, demografske in podnebne spremembe v sodobni družbi.
Projekt bo omogočil sistematično, kontinuirano in večletno ozaveščanje o pomenu VŽU. Oblikovali bomo kreativno in celostno kampanjo, s katero bomo vplivali na dojemanje učenja v Sloveniji, poglabljali razmislek o njem ter spodbujali vključenost v VŽU. S projektom bomo nagovarjali vse odrasle, starejše od 16 let, ter ranljive ciljne skupine.
Temeljni cilji projekta so:
- okrepiti splošno zavedanje vseh odraslih o pomenu učenja,
- uveljaviti nove oblike koordiniranih dogodkov in načine ozaveščanja, informiranja ter spodbujanja odraslih za vključevanje v VŽU,
- utrditi pozitiven odnos do vseživljenjskega učenja, ki prinaša napredek na osebnem, družbenem in profesionalnem področju,
- prispevati k povečanju prepoznavnosti in ugleda VŽU,
- izboljšati sodelovanje med izvajalci izobraževanja odraslih in drugimi deležniki na nacionalni in lokalni ravni.
V projektu načrtujemo te dosežke:
- vzpostavitev regijske mreže koordinatorjev (12 koordinatorjev),
- organizacijo 50 novih dogodkov za ozaveščanje o pomenu VŽU,
- postavitev novega spletnega portala lahko.si, ki bo na enem mestu ponujal aktualne informacije o VŽU, navdihujoče zgodbe, intervjuje s strokovnjaki, interaktivni iskalnik programov in celovito ponudbo programov VŽU v Sloveniji,
- 14-dnevno vseslovensko medijsko kampanjo vsako leto trajanja projekta (enkrat ali dvakrat letno),
- vzpostavitev novega družbenega profila lahko.si, namenjenega ciljni skupini vseh odraslih.