Pomen bralne pismenosti v digitalni dobi

Kategorija
Novice
Tip vsebine
Članek
Tematika
Ali ste vedeli
Datum objave
Slika
Slika prikazuje notranjost lesene bralne hišice v gozdu, obdane s steklenimi stenami, ki omogočajo pogled na gozd. V prostoru sta dve viseči postelji z modrimi blazinami in belimi okrasnimi blazinami. Na stenah so police, na katerih so razporejene različne knjige.

September je v naši državi mesec skupnega branja, letos je v znamenju branja v javnem prostoru. Knjižnice, bralna društva, strokovna združenja in številni partnerji, ki sodelujejo v tej največji akciji bralne kulture, želijo to jesen branje pripeljati izza zidov domov, knjižnic in šol v galerije, muzeje, nakupovalna središča, parke, tudi v gozdove.

Tako želijo spodbujati prebivalke in prebivalce k branju in okrepitvi njihove bralne pismenosti. Ta pa – kot kažejo raziskave – upada pri mladostnikih in odraslih. Zakaj?

Prav o tem, zakaj bralna pismenost pri mladostnikih in odraslih upada in kako motivirati otroke in odrasle k dolgoročnemu branju v digitalni dobi, so 16. septembra 2024 v Studiu ob 17.00 spregovorili:

  • Igor Saksida, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani;
  • Petra Javrh, Andragoški center Slovenije;
  • Nada Požar Matijašič, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje;
  • Klaudija Šterman Ivančič, Pedagoški inštitut;
  • Alenka Urh, KUD Sodobnost International.

Vabljeni k poslušanju!