Čustvena in socialna inteligentnost za zaposlene

Logo: Glotta Nova

Naziv ustanove

Glotta Nova
Lokacija
Ljubljana oz. po dogovoru
Trajanje programa v besedi
Ure: po dogovoru
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Družboslovje in humanistika
Regija
Osrednjeslovenska
Začetek
Kontakt
Jelica Pegan Stemberger
jelica@glottanova.si
01 5200 671

• IQ (inteligenčni), EQ, SQ – med razumom in čustvi.
• Kdaj in zakaj ljudje doživljamo čustva.
• Katera so tista čustva, ki jih je smiselno negovati tako v poslovnem kot v privatnem življenju in kaj s tem pridobimo?
• Kaj pa jeza? Da ali ne?
• 5 spretnosti čustvene inteligentnosti in kako jo uporabljati pri delu z ljudmi.
• Razvijanje samozavedanja in ali čustva res zameglijo razum?
• Tehnike samoregulacije - kako ukrotiti jezo, pomiriti skrbi ter poglobiti samozaupanje.
• Kaj je čustveno manipuliranje v poslovnih situacijah in kako se mu ubraniti.
• Kako pretrgamo krog napadalnosti v odnosih s strankami in sodelavci.
• Umetnost ločevanja problema od odnosa ali kako ne jemati osebno.
• Socialna kompetenca pri delu z ljudmi.
• Kako si pridobiti spoštovanje, zaupanje in vpliv.
• Kako slišati tudi tisto, kar je izza besed.
• Ustvarjanje »kemije« - 9 psiholoških zakonitosti v medosebnih odnosih.
• Kaj nam pokažejo neverbalni znaki in kako s pomočjo branja govorice telesa do boljšega uvida v druge.
• Moški mislijo, ženske čutijo – mit o Marsu in Veneri.