Naziv ustanove
urska@glottanova.si
031 880824
1. Temelji učinkovitega sporazumevanja in vpliv emocij na medosebne odnose:
• Cilji, pričakovanja – »kje sem in kam želim«,
• Izredne in zahtevne razmere ter obratna zanka - vpliv misli, čustev, vedenj,
• Osnove razumevanja transakcij glede na okoliščine v medsebojnih odnosih,
• Motnje v procesu sporazumevanja v odnosih in kako jih omiliti,
• 5 LSC tehnik - učinkovite povratne transakcije,
• Troje vrat za dober stik in medosebne odnose,
• (ne)verbalna komunikacija in vpliv na odnose,
• Upravljanje z emocijami in mislimi za učinkovito vedenje v specifičnih situacijah;
2. Reševanje konfliktnih situacij za ustrezne poslovne rešitve in dobre odnose
Največkrat so zahtevne razmere oziroma situacije tiste, ki sprožijo konflikte, še posebej, če k reševanju le-teh neustrezno pristopamo. Vzpostaviti ustrezen odnos do nastale situacije in se odločiti za ustrezno strategijo reševanja nastale situacije je prvi korak k doseganju ustrezne rešitve:
• kaj je konflikt,
• vrste konfliktov,
• sogovorniki in izhodne strategije reševanja konfliktov,
• 5 strategij učinkovitega komuniciranja in reševanja konfliktov z nadzorom transakcij,
• tipi težavnih sogovornikov in kako jih obvladovati,
• tehnika disociacije;
3. Delo na konkretnih primerih
Sklop je namenjen je identifikaciji najpogostejših zahtevnih situacij pri reševanju/preoblikovanju konfliktov, izmenjati izkušnje ter dobiti napotke, kako ravnati v izpostavljenih situacijah:
• konkretne situacije, ki jih bodo izpostavili udeleženci ter drugi primeri, ki se pogosto pojavljajo v praksi.
4. Tehnike upravljanja s stresom in za vzpostavitev/vzdrževanje dobrega počutja:
• MG tehnike, dihalne in meditativne tehnike, vizualizacija idr.
5. Delo in trening na konkretnih primerih – razumevanje in pristop (reševanje):
• Analiza konkretnih primerov z uporabo orodij za izboljšanje veščin,
• Kako v zahtevnejših situacijah in druga vprašanja, ki se porajajo udeležencu;
6. Določanje konkretnih korakov za prenos v prakso – kam in kaj naprej