Naziv ustanove
jelica@glottanova.si
031 384492
Temelji učinkovitega sporazumevanja:
• Cilji, pričakovanja – »kje sem in kam želim«,
• Komunikacijski model in motnje v procesu sporazumevanja v odnosih,
• Osnove razumevanja transakcij v medsebojnih odnosih,
• 4 LSC modeli - učinkovita povratna sporočila,
• (ne)verbalna komunikacija in vpliv na odnose,
• Zaznavni sistemi (tipi sogovornikov) in načini vzpostavite dobrega odnosa,
• Dober stik in medsebojni odnosi.
Reševanje konfliktnih situacij:
Največkrat so zahtevne situacije tiste, ki sprožijo konflikte, še posebej, če k reševanju le-teh neustrezno pristopamo. Vzpostaviti ustrezen odnos do nastale situacije in se odločiti za ustrezno strategijo reševanja nastale situacije je prvi korak k doseganju ustrezne rešitve.
• kaj je konflikt,
• vrste konfliktov,
• sogovorniki in izhodne strategije reševanja konfliktov,
• 5 strategij učinkovitega komuniciranja in reševanja konfliktov z nadzorom transakcij,
• tipi težavih sogovornikov in kako jih obvladovati,
• tehnika disociacije.
Delo na konkretnih primerih.
Sklop je namenjen je identifikaciji najpogostejših zahtevnih situacij pri reševanju/preoblikovanju konfliktov, izmenjati izkušnje ter dobiti napotke, kako ravnati v izpostavljenih situacijah.
• konkretne situcije, ki jih bodo izpostavili udeleženci ter drugi primeri, ki se pogosto pojavljajo v praksi. Tehnike upravljanja s stresom in za vzpostavitev/vzdrževanje dobrega počutja
• Mind gym, MBCT ...
Oblikovanje mini akcijskega načrta nadaljnjih korakov za prenos v prakso.