Izobraževalni trener praktik

Logo: Glotta Nova

Naziv ustanove

Glotta Nova
Lokacija
Ljubljana ali po dogovoru
Trajanje programa v besedi
Ure: po dogovoru
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Usposabljanje za učitelje
Regija
Osrednjeslovenska
Začetek
Kontakt
Jelica Pegan Stemberger
jelica@glottanova.si
01/520 0671

Cilji programa so: spoznati in razumeti sebe kot trenerja, poznati in razumeti odrasle v učnem procesu (posameznike in skupino), vedeti in razumeti kako odrasli razmišljamo, se motiviramo in učimo, prepoznati in upoštevati različne učne tipe, vzpostaviti in ohranjati dober stik v učni skupini, upravljati s seboj in skupino, motivirati in vzpodbujati udeležence k aktivnemu pridobivanju znanja (izobraževalec motivator), odpravljati blokade in prepričanja, ki omejujejo aktivno učenje, prepričljivo in učinkovito posredovati informacije (izobraževalec posrednik informacij), usmerjati komunikacijo v skupini kot vir učenja (izobraževalec moderator), ovrednotiti in smiselno uporabljati učinkovite in najsodobnejše učne metode in oblike, učinkovito obvladati seminarske medije (vizualne, avditivne in kinestetične), načrtovati, predstaviti in oceniti učni proces.
Teme po modulih so: 1. modul: Učinkovita predstavitev: tipi udeležencev, strateška komunikacija, odrasli se učimo drugače, sidranje, oblikovanje in vstavljanje sider. 2. modul: Oblikovanje, načrt in priprava na izvedbo seminarja/delavnice ter evalvacija: okvirjanje delavnice/seminarja, modeli za načrtovanje delavnice/seminarja, načrtovanje seminarja, priprava učnega gradiva, učne logične ravni učenja, evalvacija seminarja/delavnice, priprava na izvedbo delavnice/seminarja. 3. modul: Trenerjeva osebnost, kongruenca in razvoj: funkcije, vloge in identitete trenerjev, temeljni stebri učinkovitega trenerstva, komunikacija na več ravneh, osebnost trenerja, ravnanje s samim seboj. 4. modul: Skupinski procesi in ravnanje s skupinami: procesi skupinske dinamike, flow v učnem procesu, ravnanje z vprašanji, pripombami, medklici in "ubijalskimi" izjavami v procesu, težavni udeleženci, upravljanje s konflikti, vprašanja, pripombe, medklici in "ubijalske" izjave, ravnanje s kritikami po B. Isertu in A. Mindellu, moderiranje v učnem procesu, moderatorske tehnike in metode, coaching v učnem procesu. 5. modul: Mediji, orodja in pripomočki ter metode in oblike za izvedbo delavnice/seminarja: mediji in vizualizacija v izobraževanju, metode za ustvarjanje pravega učnega okolja in vzdušja, sodobne učne metode izobraževanja odraslih, druge metode, vrste seminarjev/delavnic, kritični pregled strokovne literature in učne pomoči. 6. modul: Projektno delo. Gradivo z vajami za posamezne teme.