Kako dolgoročno obdržati kupca?

Logo: Glotta Nova

Naziv ustanove

Glotta Nova
Lokacija
Ljubljana ali po dogovoru
Trajanje programa v besedi
Ure: po dogovoru
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
Po spletu
Področje učenja
Poslovne in upravne vede
Regija
Osrednjeslovenska
Začetek
Kontakt
Jelica Pegan Stemberger
jelica@glottanova.si
01/520 0670

Udeleženci se naučijo, kako do kupcev s premišljeno in usklajeno prodajo in trženjem, seznanijo se, kako lahko spremljamo in merimo zadovoljstvo kupcev, kako z dobrimi in pametnimi prijemi obdržimo kupce na dolgi rok ... Seznanijo se s poprodajnim trženjem in z uvedbo dodatnih storitev za že znane kupce ter se seznanijo s tehnikami in strategijami reševanja pritožb.
Vsebine programa so: s premišljeno in usklajeno prodajo ter trženjem do zadovoljnih kupcev, kako lahko spremljamo in merimo zadovoljstvo kupca, s kakšnimi prijemi lahko kupce obdržimo na dolgi rok, poprodajno trženje - za kupca moramo skrbeti tudi po sklenjeni prodaji, uvedite dodatne storitve za kupce, kako popraviti slabo storitev oz. rešiti pritožbo, da zadržimo kupca, kaj odlikuje odličnega prodajalca.