Kolegialni coaching - Izgradnja učinkovitega zavezništva, podporništva in sodelovanja na delovnem mestu (Peer Coaching)

Logo: Glotta Nova

Naziv ustanove

Glotta Nova
Lokacija
Ljubljana ali po dogovoru.
Trajanje programa v besedi
Ure: po dogovoru
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
Po spletu
Področje učenja
Družboslovje in humanistika
Regija
Osrednjeslovenska
Začetek
Kontakt
Jelica Pegan Stemberger
jelica@glottanova.si
01/520 0671

• Kaj lahko kolegialni coaching prinese organizaciji in kakšne so koristi kolegialnega coachinga za posameznike: študije primera, demonstracija, delo v skupinah in skupinska diskusija,
• Kako razvijati veščine izvajanja kolegialnega coachinga in se opremiti z orodji za proces, ki je usmerjen k doseganju želenih rezultatov: študije primera, delo v parih in v skupinah, predstavitev z diskusijo, praktične vaje, demonstracije coachinga, coaching vaje,
• Postavljanje pravih vprašanj za doseganje ciljno usmerjene komunikacije (spremljanje sogovornika, refleksija in jezikovno zavedanje),
• Ustvarjanje zaupanja,
• Spodbujanje delovanja,
• Prevzemanje odgovornosti,
• Model coachinga za učinkovito reševanje problemov (GROW model).
• Kako prepoznati svoje sposobnosti, "tiho" znanje in osebnostne potenicale in znati pri tem podpreti tudi svoje sodelavce:
• Model za prepoznavanje potencialov in motenj pri doseganju uspešnosti (formula coachinga: demonstracija coachinga, coaching vaja s povratnim sporočilom in skupinska diskusija,
• prepoznavanje osebnostnih lastnosti, vrednot, čustev in prepričanj, ki usmerjajo naše delovanje (teorija zavedanja odnosov): predstavitev z diskusijo na osnovi vprašalnika (ali brez), demonstracija coachinga in coaching vaja s povratnim sporočilom.
• Kako krepiti lastno motivacijo in motivacijo svojih sodelavcev s pomočjo kolegialnega coachinga: predstavitev z diskusijo, demonstracija coachinga in coaching vaja s povratnim sporočilom, študije primera iz vsakdanje prakse, samocoaching s pomočjo vprašalnika:
• Povečevanje osebne moči in krepitev osebne karizme s pomočjo modela
osebnosti Roberta Diltsa,
• Prepoznavanje možnosti in priložnosti za nove oblike delovanja (prepoznavanje
stanja in oblikovanje ustreznega pristopa),
• Načrt uporabe coachinga v lastnem delovnem okolju.

• Kakšno je povratno sporočilo, ki ustvarja zaupanje in vodi k uspehu (primeri vsakdanjih povratnih informacij, primeri dobrih povratnih informacij iz prakse, razlaga z diskusijo, coaching vaja):
• Opazovanje uspešnosti pri izvajanju nalog in razvijanje samorefleksije pri svojem delovanju (prepoznavanje vrlin in priložnosti za izboljšave),
• Potencialne ovire pri podajanju učinkovitega povratnega sporočila,
• Moč učenja s povratno informacijo - usmerjenost v prihodnost namesto v preteklost,
• Vizualizacija uspešno opravljene naloge in oblikovanje modela odličnosti za uspešno delovanje v delovnem okolju.