Naziv ustanove
jelica@glottanova.si
01/520 0670
Celostna, ciljna in strateška komunikacija:
• Temeljna načela komunikacije in osnovni komunikacijski model NLP (izbris, posplošitev, popačenje, vsak ima svoj model sveta),
• Celostna komunikacija glede na zaznavne tipe,
• Procesne besede zaznavnih tipov – Čutni jezik v komunikaciji,
• Ugotavljanje zaznavnega stila sogovornika,
• Vzpostavljanje dobrega stika in strateška komunikacija – PRLL strategija.
Telefonska komunikacija in telefonski razgovor po sistemu 4-MAT:
• Telefonska komunikacija vs komunikacija “v živo” – posebnosti telefonske komunikacije,
• Prednosti in slabosti telefonske komunikacije,
• Ustvarjanje dobre in učinkovite telefonske kulture v podjetju,
• Bonton pri telefoniranju in ustvarjanje zavezništva s sogovornikom,
• Priprava (cilji pogovora – SMART model zastavljanja ciljev, vsebina, tehnike priprave) na telefonski pogovor in čemu je pomembna,
• Telefonski razgovor od začetka do konca: Koraki sistema 4-mat (mini kaj, čemu, kaj, kako, kaj pa če? in vrstni red),
• Kaj pa analiza?
Besedna in parabesedna komunikacija po telefonu:
• Moč besed – pozitiven jezik in prepričljivost pri komunikaciji,
• Parabesedna komunikacija: barva in moč glasu, prilagodite hitrost, ritem in melodijo sogovorniku, neprecenljiva moč premorov, jezikovna jasnost in natančnost
Nekaj ključnih komunikacijskih veščin:
• Aktivno poslušanje,
• Kdor sprašuje, ta vodi – osnove učinkovitega zastavljanja vprašanj,
• Vrnitveno sporočilo kot orodje za učinkovito komunikacijo s strankami in s sodelavci,
• Temeljni stebri učinkovite komunikacije
Kaj pa, ko se pri komunikaciji zatakne?
• Reševanje reklamacij in pritožb,
• Težavne situacije v komunikaciji in CAPRI model za njihovo reševanje
Treningi (demonstracije, razprave, skupinsko delo, študije primerov, igre vlog)