Mentorstvo in coaching pri vodenju sodelavcev

Logo: Glotta Nova

Naziv ustanove

Glotta Nova
Lokacija
Ljubljana ali po dogovoru
Trajanje programa v besedi
Ure:
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Usposabljanje za učitelje
Regija
Osrednjeslovenska
Začetek
Kontakt
Jelica Pegan Stemberger
jelica@glottanova.si
01/520 0670

Udeleženci: bodo spoznali osnovni model coachinga, naučili se bodo misliti bolj sistemsko in bodo trenirali pomembne sposobnosti, ki jih bodo potrebovali kot vodje - mentorji - coachi svojim sodelavcem, naučili se bodo učinkovito prenašati znanje, veščine in lastne kompetence na druge posameznike (sodelavce), sposobni se bodo prilagoditi vsakemu mentorcu/sodelavcu posebej in posledično temu, posredovati informacije na različne načine oz. na posameznikom ustrezne načine, sposobni bodo ustvarjati pozitivno, sodelavno in podporno klimo, naučili se bodo timskega dela in učinkovite komunikacije, seznanili se bodo s profilom osebnega in zlasti poslovnega coacha in spoznali svoje sposobnosti na področju osebnega in poslovnega razvoja sodelavcev, znali bodo uporabljati različne koncepte in orodja coachinga, naučili se bodo (in naučili tudi mentorce/sodelavce), da je pravilo »manj je več« izjemno pomembno na vsakem delovnem mestu, znali bodo uravnavati svoja notranja stanja, da ne pride do izgorevanja na delovnem mestu.
Vsebine so razdeljene na: mentorstvo - prvi dan: 1. Mentor in mentorec - prenašalec in sprejemnik kompetenc: kaj je mentorstvo, vloge mentorja v mentorskem procesu, mentor kot motivator, prezentator, moderator, supervizor, vloge udeležencev – mentorcev v mentorskem procesu, sodelovanje med mentorjem in mentorcem, naloge mentorja, cilji mentorstva kot procesa prenosa kompetenc. 2. Mentorski proces: priprava na mentorski proces, izdelava individualnega ali skupinskega mentoring načrta, kompetenčni načrt, vodenje mentoring srečanja, evalvacija posameznega mentorskega srečanja in procesa. 3. Učinkovita komunikacija v mentorskem procesu: komunikacijski model, VAKOG zaznavanje in komunikacija, PRLL strategija, sprejemanje in dajanje povratnih informacij, aktivno poslušanje in opazovanje, poznavanje osebnosti za lažji in učinkovitejši prenos kompetenc, dajanje pravih in posamezniku prilagojenih navodil, umetnost postavljanja vprašanj in odgovorov. Coaching - drugi dan: 1. Kaj je coaching: definicija coachinga, viri coachinga, razlike med coachingom in consultingom, svetovanjem, terapijo in treningom. 2. Osnovni koncepti coachinga: ustvarjanje zavezništva, izgradnja in vzpodbujanje zaupanja, učinkovita coaching vprašanja, vrnitveno sporočilo (feedback). 3. Diagnostična orodja: »Coaching formula«. 4. Osnovni komunikacijski modeli: poznavanje sogovornika in sebe, prepoznavanje različnih načinov komunikacije. 5. Uporaba coachinga pri mentorstvu: coaching kot komunikacijsko orodje, coaching kot motivacijsko orodje.