MODNO KOMUNICIRANJE

Logo: Fakulteta za dizajn

Naziv ustanove

Fakulteta za dizajn
Lokacija
Ljubljana
Trajanje programa v besedi
Ure: 16.30 - 20.30
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Ustvarjalnost
Regija
Osrednjeslovenska
Začetek
Kontakt
petra kocjančič
petra.kocjancic@fd.si
041 410 927

NOVA KARIERA V MODNI INDUSTRIJI Iščete nove priložnosti v modni industriji? Želite povečati svoje zaposlitvene možnosti po koncu študija modnega oblikovanja? Ste zaposleni v modni industriji, pa želite povečati uspešnost prodaje? Bi radi postali modni blogger? Šola modnega komuniciranja združuje nepogrešljiva znanja za vse tiste, ki si želijo kariero v modni industriji, pa jih klasično modno oblikovanje ne zanima. MODNO KOMUNICIRANJE V zadnjih desetih letih je na področju trendov v modni industriji prišlo do korenitih sprememb, ki producirajo povsem nove, sodobne modne principe. Vloga modnega oblikovalca, čeprav še vedno nujna, postaja vse manj pomembna, med tem, ko vodilno vlogo prevzemajo načini novega vizualnega modnega komuniciranja. Blagovne znamke se namesto pred vprašanjem, kako oblikovati določeno oblačilo, znajdejo pred vprašanjem, kako to oblačilo (ki ga imajo v ponudbi tudi vse ostale konkurenčne blagovne znamke enakega cenovnega razreda) prodati. Odgovor na to tiči v modnem vizualnem komuniciranju. Slednji tako postaja nujni podaljšek modnega oblikovanja in nepogrešljivi del modnega biznisa. Nova situacija zahteva razvoj drugačnih sposobnosti in znanj, ki jih študij modnega oblikovanja ne zagotavlja, zato v tujini že desetletje obstaja vrsta sodobnih smeri modnega študija. Šola modnega komuniciranja ponuja pridobivanje znanja na področju ključnih konceptov modnega komuniciranja kot so modni stilizem, vizualni merchandising, razumevanje modnega kupca in sodobni fenomen modnega blogginga ter s tem udeležencem odpira vrata pri pridobivanju novih zaposlitvenih možnosti.