Naziv ustanove
jelica@glottanova.si
01/520 0670
Značilnosti Slovenskega gospodarstva: majhnost, usmerjenost v izvoz, avtomobilska industrija, povezava podjetij, večina iz branže se pozna, interesne sfere, forumi, podjetniški klubi, različna podjetja dobavitelji istemu partnerju v tujini, 4 MAT: zakaj je odnos pomemben: informacije, vstop konkurence, reklamacija - pravočasna informacija, cenovna politika, udeležba našega izdelka v strukturi cene, dvigovanje cene, strateški načrti podjetja, razvoj novih izdelkov - sodelovanje, plačilna disciplina, PRAVOČASNO pridobivanje informacij; kaj je potrebno za dober odnos: primer dobre prakse , kdaj gradimo, kako gradimo, koga poleg nabavnika še vključimo, VAK nabavnika , IP nabavnika; sistematika grajenja, ob vsakem obisku, naključen obisk, popraševanje, hitrost reakcije, rešitev reklamacije, rešitev problematike, ki ni veznana za naš izdelek, kako vemo da je odnos dober, organizacija prodajnih akcij, nagrada, Dakar, bowling, let z balonom, osebna povezava ob dogodkih, team building, določeni termini obiskov - navada, majhne pozornosti (darila), primer podjetja z odličnim odnosom, primer podjetja s slabim odnosom, razlogi , analiza, koraki, plan, strategija, časovni okvir, kako vzpodbuditi kupca, da nas priporoči: akcija - reakcija (mi ga priporočimo svojemu partnerju), sledenje dogodka, večkrat vprašamo (občutek da je dolžan vrniti uslugo), zakaj nas priporoči, ali je bil vprašan, ali je to naredil spontano, kako se mu zahvalimo, ali je smiselno to nagraditi- ali je to odvisno od tipa človeka, kako dobimo informacijo, da nas je priporočil, loyalty program?, koliko kupcev ima komercilaist, kje ima "odličen odnos" s kupcem, kaj če bi imel odličen odnos povsod, kakšna je rast prodaje pri podjetjih kjer ima odličen odnos, izračun potenciala pri kupcih, kjer "odnos ni odličen", spisek aktivnosti za spremembo, uporaba znanja pri novih kupcih, št. novih kupcev letno ...; odličen odnos: never ending storry = nikoli dokončana zgodba.