Podpornik učenja

Logo: Glotta Nova

Naziv ustanove

Glotta Nova
Lokacija
Ljubljana ali po dogovoru
Trajanje programa v besedi
Ure:
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Usposabljanje za učitelje
Regija
Osrednjeslovenska
Začetek
Kontakt
Jelica Pegan Stemberger
jelica@glottanova.si
01/520 0670

1. dan Podpornik učenja:
• Predstavitev temeljnih pojmov pospeševalec/podpornik učenja in nekaterih drugih pojmov (formalno učenje, neformalno učenje, priložnostno učenje itd.),
• Latnosti podpornika učenja,
• Kompetence podpornika učenja.

Kdo je naša ciljna publika?
• Kaj je značilno za našo ciljno publiko (obiskovalce, uporabnike itd.),
• Ugotavljanje potreb,
• Tehnike za ugotavljanje potreb.

Neformalno in priložnostno učenje:
• Ideje za neformalne aktivnosti in aktivnosti, kjer lahko poteka priložnostno učenje,
• Pospeševanje neformalnega in priložnostnega učenja v praksi,
• Priprava in izvedba neformalnih oblik izobraževanja/učenja,
• Podpora in pospeševanje priložnostnega učenja,
• Organizacijske veščine.

2. dan:
Osnovne komunikacijske veščine:
• Kako poteka komuniciranje in kako to vpliva na poučevanje in učenje?
• Pomen besednih, nebesednih, parabesednih in ekstrabesednih prvin komuniciranja,
• Vpliv jezika na komuniciranje, učenje.

Osnovne didaktične veščine:
• Kako se učimo (faze razvijanja kompetenc),
• Učni stili po Davidu Kolbu,
• Priprava učnih materialov in prostorov.

Osnovne veščine javnega nastopanja:
• Učni stili po Bernice McCharty,
• Sistem 4MAT – sistem za posredovanje informacij (sistem za načrtovanje in izvedbo delavnic, seminarjev, pripravo gradiv, pomoč pri dajanju daljših, bolj kompleksnih odgovorov).


3. dan:
Evalvacija neformalnih aktivnosti in dogodkov, kjer lahko poteka priložnostno učenje:
• Uporaba preprostih evalvacijskih tehnik
• Samoevalvacija

Še več tehnik in metod za pospeševanje neformalnega in priložnostnega učenja:
• Tehnike in metode, njihove prednosti in slabosti
• Predstavitev nekaterih računalniških programov (osnovne informacije) za pripravo kvizov, labirintov, enostavnih ugank, zgodb, katerih nadaljevanje določa sam udeleženec/uporabnik (agl. the maize) ipd, ki so izredno uporabne za pripravo enostavnih gradiv, zloženk, plakatov
• Učni sejem (preizkušamo ideje za udejanjanje koncepta podpornik učenja


Del programa spremlja tudi učenje v e-učilnici. V e-okolju e učilnice se nahajajo povzetki vseh tem, ki se jih bomo dotaknili na samem usposabljanju, dodali pa bomo tudi gradiva za samostojno učenje:
• Še več o neformalnem in priložnostnem učenju
• Nabor tehnik in metod, ki so uporabne za neformalno in priložnostno poučevanje (kaj je neka tehnika/metoda, kdaj je primerna, kako jo izvedemo/uporabimo, kaj zanjo potrebujemo itd.)
• Vizualna orodjarna (kaj je vizualizacija, kaj je njen namen, kako pripravimo kakovostno vizualizacijo, ki podpira in pospešuje učenje, kako pripravimo plakate, power point itd.)
• Generacija Y prihaja? Kako delati z njo?