Pomembnost gostoljubja in olike v gostinstvu in turizmu

Logo: LUMIA - Akademija vrednot, izobraževalne storitve, Simona Lečnik Očko s.p.

Naziv ustanove

LUMIA - Akademija vrednot, izobraževalne storitve, Simona Lečnik Očko s.p.
Lokacija
Kjerkoli po Sloveniji - ONLINE
Trajanje programa v besedi
Ure: 3 ure ali več
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Gostinstvo in turizem
Regija
Podravska
Kontakt
Simona Lečnik Očko
simona@akademijavrednot.si
041 854 333

Komunikacija z gostom je osrednje in najpomembnejše področje dela v gostinstvu in turizmu, kot tudi v ostalih storitvenih dejavnostih. Omikanost in kulturno vedenje posameznikov, sta vsekakor vse bolj v ospredju ter vse bolj cenjena. Eksistenca vseh, ki se ukvarjajo s katerimkoli segmentom turističnih dejavnosti, ki delujejo znotraj veje gostinstva, bodisi ponujajo kozmetične, frizerske, fotografske, cvetličarske ali prevozne storitve, je odvisna v prvi vrsti od strokovno opravljene ali izvedene storite, v tesni povezavi z odnosom, ki ga imajo do svojih gostov, strank, kupcev.

Bonton je kar cel niz elementov, ki nam omogočajo prijetno počutje v vsakodnevnih situacijah od jutra do večera. Priporočljivo je, da smo z njimi seznanjeni, saj dvig naše samozavesti pripomore k še večji poslovni uspešnosti. Tri glavne sestavine lepega vedenja so nasmeh, prijaznost in uvidevnost.