Naziv ustanove
vs.postojna@guest.arnes.si
05/721 2330
Program Poslovni sekretar je prenovljeni višješolski strokovni program, ki nadomešča sedaj veljavni program. Prenovljeni program študentom omogoča pridobitev generičnih in poklicno-specifičnih kompetenc, ki so potrebne za učinkovito izvajanje podpornih procesov vodstvenim delavcem v poslovnem okolju.
Program je oblikovan tako, da študentu omogoča izbirnost. S kreditnim ovrednotenjem po ECTS sistemu omogoča študentu mobilnost v slovenskem in evropskem izobraževalnem prostoru in transparentnost pridobljene izobrazbe. S prilogo k diplomi pa bodo diplomantom omogočene tudi večje možnosti delovne mobilnosti.
Program je s svojo vsebinsko in strukturno zasnovo primerljiv z drugimi sorodnimi evropskimi programi in sledi izobraževalnim potrebam posameznikov, ki se želijo zaposliti na področju pisarniškega poslovanja kot tudi zahtevam delodajalcev.
Cilji izobraževalnega programa:
Cilj izobraževalnega programa je pridobitev višje strokovne izobrazbe (VI. stopnja) za poslovne sekretarje oziroma sekretarke. Študentje si med izobraževanjem pridobijo široko in poglobljeno strokovno-teoretično in praktično uporabno znanje iz organizacije in sodobnega pisarniškega poslovanja.
Temeljni cilji programa
Študenti se usposobijo za:
Vodenje in razporejanje terminskih načrtov delovnih obveznosti na vodstvenih in strokovnih ravneh ter samostojno načrtovanje, organiziranje in vodenje drugih delovnih procesov v tajništvu z uvajanjem sodobnih metod in oblik dela.
Skrb za realizacijo sprejetih odločitev na vodstvenih in strokovnih ravneh s spremljanjem izvajanja le-tega.
Spremljanje, presoja in posredovanje poslovnih in drugih informacij znotraj in izven organizacije s pripravo potrebnih analiz.
Pripravo in organizacijo poslovnih in drugih razgovorov, sestankov in sej organov upravljanja z zagotavljanjem strokovne in administrativne podpore pri pripravi gradiv ter potrebnih informacij.
Komuniciranje s poslovnimi partnerji doma in v tujini, ob upoštevanju delovnega protokola in poslovnega bontona.
Samostojno reševanje zahtevnejših strokovnih problemov v delovnem procesu.
Strokovno odgovornost in profesionalnost, razumevanje pomena inovacij in sprememb v delovnih procesih.
Vodenje poslovne korespondence.
Kritično mišljenje in razumevanje pomena učenja kot vseživljenjskega procesa.
Prilagodljivost novim situacijam, proaktivno in iniciativno delovanje ter usmerjenost v nenehno izboljševanje delovnih rezultatov.
Usmerjenost v sodelovanje, delo v skupini in timsko delo ter kolegialnost.
Poklicno-specifične kompetence