blaz.hrusovar@gmail.com
040767290
Podrobnosti
Opis
V vsakem učnem okolju se neizogibno pojavljajo nezavedne pristranskosti, ki vplivajo na naše odločitve, odnose in vedenje. Kot učitelji in vzgojitelji se vsakodnevno srečujemo z izzivom zagotavljanja pravičnosti in enakopravnosti za vse učence. Vendar pa lahko nezavedne pristranskosti, ki jih morda sploh ne prepoznamo, pomembno vplivajo na naše pedagoško delo in na izobraževalne izide naših učencev.
Namen te delavnice je raziskati, kako te pristranskosti delujejo, kako jih lahko prepoznamo in obvladujemo ter kako lahko ustvarimo bolj vključujoče in pravično učno okolje.
Predavanje bo odprlo naslednje ključne teme:
- ozaveščanje o obstoju in vplivu nezavednih pristranskosti na pedagoško delo,
- razvijanje veščin za prepoznavanje in obvladovanje lastnih pristranskosti,
- spodbujanje vključujočega in pravičnega učnega okolja,
- kako se pristranskosti oblikujejo in manifestirajo v razredu,
- vpliv pristranskosti na odnose z učenci in učiteljsko avtoriteto,
- samorefleksija in identifikacija osebnih pristranskosti,
- ustvarjanje vključujočega in pravičnega učnega okolja,
- globoko razumevanje nezavednih pristranskosti in njihovega vpliva na izobraževalni proces,
- praktična orodja in tehnike za prepoznavanje in obvladovanje pristranskosti,
- sposobnost ustvarjanja bolj vključujočega in pravičnega učnega okolja,
izkušnje in znanje, pridobljeno skozi interaktivne vaje in skupinske razprave.