Sociološka imaginacija v šoli: trajnostni razvoj in aktivno državljanstvo

Logo: Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Center za pedagoško izobraževanje

Naziv ustanove

Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Center za pedagoško izobraževanje
Lokacija
Ljubljana, Filozofska fakulteta
Trajanje programa v besedi
Ure:
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Usposabljanje za učitelje
Regija
Osrednjeslovenska
Kontakt
Meta Furlan
meta.furlan@ff.uni-lj.si
01 2411067

Cilji:
• umestiti idejo in prakse trajnostnega razvoja v razvoj sodobnih družb,
• opredeliti družbeno dimenzijo trajnostnega razvoja in vlogo šole in učiteljstva,
• umestiti globalno, aktivno državljanstvo v delo šole,
• razumeti trajnostni razvoj kot spremembo načinov (so)bivanja, potrebe po sodelovanju na različnih ravneh družbe, vključno z aktivnim državljanstvom,
• razumeti pasti trajnostnega razvoja kot spoprijema interesov,
• prikaz TR in AD na konkretnih primerih: okolijski aktivizem mladih, hitra moda, šole kot središča skupnosti,
• umestiti digitalna okolja v dejavnosti aktivnega državljanstva.

Predavatelji/predavateljice in teme:
• Šola in družbene problematike trajnostnega razvoja – Živa Kos
• Kritični pretres pojmovanj trajnostnega razvoja – Igor Vidmar
• Okoljski aktivizem mladih – Gorazd Kovačič
• Vzgoja v aktivno državljanstvo in globalno učenje – Damjan Mandelc
• Kritika hitre mode in minimalizem – Primož Krašovec
• Trajnostni razvoj in aktivno državljanstvo v šoli: priprava akcijskega načrta – Igor Vidmar, Gorazd Kovačič, Damjan Mandelc, Primož Krašovec, Živa Kos