Naziv ustanove
jelica@glottanova.si
01/520 0670
• SPIN tehnika kat način pospeševanja in nadgradnje procesa prodaje,
• S tehniko postavljanja vprašanj spodbijamo stranko, da nam več pove sebi, svojih načrtih in potrebah,
• Večina prodajalcev storitev in proizvodov ne ve, ali njihova bodoča in možna stranka ima sploh potrebo po nakupu njihovih storitev in proizvodov. SPIN tehnika nas nauči, kako to izvedeti na nevsiljiv in in profesionalen način,
• Kaj so potrebe strank in kako jih prepoznati,
• Postavljanje situacijskih, problemskih in posledičnih vprašanj vam koristi in pomaga, da ugotovite, katere in kakšne so potrebe stranke za vašimi storitvami in proizvodi,
• Situacijska SPIN vprašanja, s katerimi izvemo več o poslovni situaciji stranke,
• Problemska SPIN vprašanja, s katerimi lahko pomagamo stranki, da s pomočjo naših proizvodov/storitev uspešno reši kak svoj problem, težavo…,
• Posledična SPIN vprašanja, s katerimi pomagamo stranki, da že ugotovljeno težavo pospešimo k hitrejši razrešitvi,
• Zaključimo prodajni razgovor s SPIN vprašanji koristi. Ta nam pomagajo, da stranka sama ugotovi, katere koristi lahko pričakuje od nakupa našega proizvoda/storitve,
• Najpogostejše pripombe zaradi katerih nas stranka lahko zavrne,
• Delo na konkretnih primerih (Analiza konkrentih primerov za uporabo orodij za izboljšanje prodaje s pomočjo SPIN tehnike),
• Oblikovanje mini-akcijskega načrta (Določanje specifičnih korakov za prenos v prakso).