UČINKOVITA KOMUNIKACIJA IN MEDOSEBNI ODNOSI V POSLOVNEM OKOLJU

Logo: INVEL, d.o.o.

Naziv ustanove

INVEL, d.o.o.
Lokacija
Velenje, preko spleta
Trajanje programa v besedi
Ure: 0 - 24 ur oz. po dogovoru
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
Po spletu
Področje učenja
Poslovne in upravne vede
Regija
Savinjska
Kontakt
mag. Sandra Bera
sandra.bera@invel.si
064250056

Ta sklop programov je zasnovan tako, da vam bo pomagal razviti veščine, ki so ključne za uspešno delovanje v poslovnem svetu. Osredotoča se na izboljšanje komunikacije, medosebnih odnosov in obvladovanja stresa, kar so vse bistveni dejavniki za doseganje kariernega uspeha.

Programi v sklopu so:

Asertivna komunikacija: Naučite se izražati svoje potrebe in mnenja na jasen in spoštljiv način, hkrati pa se zavestno postavljate zase.
Čustva proti razumu: Razumejte vlogo čustev v poslovnem odločanju in se naučite obvladovati svoja čustva v stresnih situacijah.
Čustvena inteligenca v poslovni praksi: Izboljšajte svojo sposobnost prepoznavanja, razumevanja in upravljanja čustev pri sebi in drugih.
Komunikacija med sodelavci: Razvijte veščine učinkovitega sodelovanja in timskega dela.
Komunikacijske spretnosti: Izboljšajte svoje verbalne in neverbalne komunikacijske veščine.
Komunikacija v timu: Naučite se komunicirati učinkovito v različnih timskih dinamikah.
Miselno prilagajanje spremembam: Razvijte spretnosti za uspešno soočanje s spremembami in izzivi v delovnem okolju.
Konfliktna komunikacija: Naučite se prepoznati, reševati in preprečevati konflikte na delovnem mestu.
Odnosi s strankami in varstvo osebnih podatkov: Izboljšajte svoje veščine gradnje odnosov s strankami in se seznanite z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov.
Pravopis v praksi: Osvežite svoje znanje pravil slovenščine in se naučite pravilno pisati v poslovnem okolju.
Motivacija na delovnem mestu: Izboljšajte svojo motivacijo in produktivnost na delovnem mestu.
Priprava na redne letne razgovore: Naučite se učinkovito predstaviti svoje dosežke in se pripraviti na pogovor o napredovanju.
Psihološka stabilnost: Razvijte spretnosti za obvladovanje stresa in ohranjanje psihološke stabilnosti na delovnem mestu.
Projektno in timsko delo: Izboljšajte svoje veščine vodenja in koordiniranja projektov ter dela v timu.
Reševanje konfliktov: Naučite se prepoznati, reševati in preprečevati konflikte na delovnem mestu.
Trening retorike: Izboljšajte svoje govorne veščine in se naučite samozavestno predstaviti pred občinstvom.
Trening zaposlitvenega razgovora: Naučite se učinkovito predstaviti sebe in svoje veščine na zaposlitvenem razgovoru.
Upravljanje s stresom: Razvijte spretnosti za obvladovanje stresa in ohranjanje duševnega zdravja.

Verjamemo, da vam bo ta sklop programov pomagal razviti veščine in znanje, ki jih potrebujete za doseganje kariernega uspeha in zadovoljstvo na delovnem mestu.