Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki

Logo: Agencija POTI, Izobraževalna, svetovalna in založniška družba, d.o.o.
Naziv ustanove
Agencija POTI, Izobraževalna, svetovalna in založniška družba, d.o.o.
Lokacija
Ljubljana
Regija
Osrednjeslovenska
Kontakt
Martina Pustotnik
info@agencija-poti.si
01/511-39-21

Podrobnosti

Trajanje programa v besedi
1 dan
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Poslovne in upravne vede

Opis

Kaj vpliva na to, da imamo ljudje različne poglede na eno in isto situacijo?
Kaj določa naše vedenje in vedenje naših strank?
Kaj narediti oz. kako reagirati, ko sogovornik prekorači mejo odnosa?

Kljub temu, da se zavedamo dejstva, da smo si ljudje med seboj različni, mnogokrat ne razumemo, zakaj je nekdo drug odreagiral popolnoma drugače, kot bi v isti situaciji odreagirali sami.

Pridružite se nam na ponovitvi praktično naravnane delavnice, kjer se boste naučili učinkovito reševati konflikte in kako postaviti mejo v odnosu oz. v komunikaciji s težavnimi strankami. Izdelali boste tudi vaš osebni načrti, kako izboljšati komunikacijske sposobnosti pri delu s strankami. Za učinkovito komuniciranje s težavnimi strankami ni dovolj poznati oz. uporabiti različne komunikacijske tehnike, potrebno je poznati tudi psihološko ozadje, saj si stranka predvsem želi, da je slišana.

Delavnica bo potekala kot trening sodelujočih z namenom osvojiti čim več praktičnih znanj in veščin. Potek delavnice je prilagojen iskanju rešitev za konkretne težave udeležencev. Zato bo predavatelj že na začetku delavnice našel povezavo med cilji udeležencev in temu primerno prilagodil tudi fokus delavnice.

Več informacij preberite s klikom na spodnjo povezavo.