Naziv ustanove
tomaz.pintaric@sc-nm.si
073932245
Na zelo konkurenčnem trgu morajo podjetja ohraniti učinkovito komunikacijo, da bi pospešila usklajeno delovno okolje. Nezadovoljni zaposleni in neučinkovito vodenje povzročajo manjšo storilnost, slabe storitve in izgube za lastnika podjetja. V razmerah, kjer ni postopka za odpravo konfliktov, se pojavijo zamere in produktivnost se zmanjšuje. V podjetjih se srečujemo s spori na različnih ravneh: med zaposlenimi, med podrejenimi in nadrejenimi, med oddelki, v vodstvu podjetja, med lastniki in vodstvom, s strankami …
Postopek mediacije je tisti, pri katerem se stranke pogajajo in rešujejo spore s pomočjo kvalificirane nevtralne tretje stranke. Mediacija se lahko uporabi tudi za različne namene, kot so pogajanja o pogodbah, organiziranje partnerstva, ustvarjanje novega podjetja, razgradnja obstoječega podjetja ali reševanje kadrovskih sporov...