UČINKOVITO VODENJE RAZREDA: motivacija, avtoriteta, disciplina

Logo: Izobraževalni center Argument

Naziv ustanove

Izobraževalni center Argument
Lokacija
Ljubljana
Trajanje programa v besedi
Ure: 9:30 - 18:00
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Usposabljanje za učitelje
Regija
Osrednjeslovenska
Kontakt
Miha Andrič
info@centerargument.si
041624038

Kako motivirati različne tipe učencev? Kako vzpostaviti dobro delovno klimo v razredu? Kako učinkovito strukturirati učno uro?

Učinkovito vodenje tako velike in raznolike skupnosti, kot je razred, poleg strokovnega pedagoškega znanja od učiteljev zahteva tudi lastnosti kakovostnega in uspešnega vodje. V razredu so za učitelja tako ključne temeljne veščine na treh področjih:
- OSEBNA NARAVNANOST: zavedanje in sposobnost nadzorovanja lastnih vedenjskih, mišljenjskih in vodstvenih vzorcev;
- MOTIVACIJA: sposobnost motiviranja učencev različnih tipov in vzpostavljanja dobrih odnosov v razredu;
- KOMUNIKACIJA: sposobnost strateškega in načrtovanega posredovanja informacij, navodil in vrednot.
- AVTORITETA: poznavanja in uporaba različnih pristopov za doseganje avtoritete za vplivanje na sodelovalno delovno klimo v razredu.

Na treningu bodo udeleženci veščine z vseh treh področij spoznavali skozi konkretne primere in praktične vaje. Prejeli bodo potrdila o udeležbi in gradiva. Trening je interaktiven in poteka v sproščenem vzdušju. Udeleženci so ves čas vabljeni k aktivnemu sodelovanju in vključevanju novih spoznanj v prakso.

OBRAVNAVANE VSEBINE IN TEMATIKE:
Različni načini in modeli vodenja ter njihove prednosti in omejitve pri vzpostavljanju odnosov v razredu.
Različni tipi avtoritete v vzgoji ter njihovi učinki na motivacijo in delo učencev v različnih situacijah.
Prepoznavanje in uporaba različnih reprezentacijskih zaznavnih sistemov v razredu.
Tehnika kinestetičnega in prostorskega sidranja za vzpostavljanje delovne klime v razredu.
15 tehnik in strategij za hitre odzive učiteljev na disciplinske probleme v razredu ali neprimerno vedenje učencev
5-stopenjski model učenja.
Nezavedni miselni vzorci, ki vplivajo na to, kako se obnašamo, vrednotimo informacije, se učimo in odločamo.
Kako strukturirati učno uro, da bodo vanjo aktivno vključeni različni tipi učencev.