Naziv ustanove
izobrazevanje@dkps.si
01 / 438 39 83 (tor/cet 9h -12h)
Na seminarju se bomo naučili, kako pristopati v težkih situacijah, da bomo iz njih vsi udeleženi odšli močnejši. Udeleženci bodo spoznali celostni pogled in zavestno komunikacijo v korist mladih - s pomočjo 4-faktorskega modela v kombinaciji z dvema postulatoma komunikacije TCI (Theme Centered Interaction, avtorice RCI Ruth Cohn Institute International) ter namige za dodatne veščine, kot so aktivno poslušanje in nenasilna komunikacija. Vzgojitelj oz. učitelj je nemalokrat postavljen v težko situacijo, ko mora o težavah z otroki spregovoriti z njihovimi starši. Takrat se pri učiteljih pojavi strah in negotovost, pri starših pa občutek razdraženosti, razočaranja, kar se lahko stopnjuje v nesporazume in konflikte. Seminar bo udeležencem pomagal take situacije narediti obvladljive in celo v korist vseh udeležencev.
Metode dela:
Spoznavanje 4-faktorskega modela TCI v kombinaciji z dvema postulatoma komunikacije TCI (predavanje, vaje)
Praktične smernice za uspešno komunikacijo (predavanje, vaje)
Zavesten pogled nase, vodenje samega sebe in odgovornost do drugega (predavanje, vaje)
Strokovni delavci bodo na podlagi novih vsebin, skupne izmenjave ter samorefleksije pridobili znanje, kako na celostni način povezati teoretično znanje in svojo osebnost ter zavestno komunicirati v korist otroka tudi v težjih situacijah. Vsebine, ki jih bodo udeleženci pridobili na seminarju, so uporabne pri vseh predmetih poučevanja in na vseh ravneh vzgoje in izobraževanja. Vedno gre namreč za interakcijo med učitelji/vzgojitelji, učenci, starši, tudi med sodelavci. Za uspešno komunikacijo v teh odnosih, predvsem v odnosu s starši, bodo udeleženci na tem seminarju pridobili veliko strokovnega znanja ter tudi izkušenj.
Vodi: Natalija Hormuth in Erika Ašič