Uvodni seminar iz teorije izbire in realitetne terapije

Logo: Evropski inštitut za realitetno terapijo
Naziv ustanove
Evropski inštitut za realitetno terapijo
Lokacija
Bled
Regija
Gorenjska
Kontakt
Boba Lojk
info@eirt.si
+386 4 2368 565

Podrobnosti

Trajanje programa v besedi
Ure:
Trajanje programa
Krajši
Način izobraževanja
V živo
Področje učenja
Zdravstvo
Cena
426,00 €

Opis

Uvodni seminar iz Teorije izbire in Realitetne terapije bo vključeval osnove Teorije izbire in Realitetne terapije ter njene praktične uporabe na področju svetovanja in psihoterapije, vzgoje in izobraževanja (Glasserjeve kakovostne šole) ter vodenja (sodelovalno vodenje).

Teorija izbire omogoča razumevanje lastnega delovanja in delovanja drugih, nov pogled na odnose med ljudmi, reševanje in preprečevanje konfliktov, sprejemanje izzivov sodobnega časa in več zadovoljstva na področju poklicnega in osebnega življenja.

Seminar je namenjen vsem, ki:

si želite pri svojem strokovnem delu bolje razumeti svoje vedenje, vedenje sodelavcev in uporabnikov,
se počutite pri svojem delu neučinkoviti in se sprašujete, kako vzpostaviti zadovoljujoče odnose s sodelavci, uporabniki, učenci,
ne veste, kako pristopiti k zaposlenim, ki jih vidite kot nemotivirane, in imate občutek, da se vrtite v začaranem krogu,
vas zanima Osnovna edukacija iz Teorije izbire in Realitetne terapije,
vas zanima edukacija za pridobitev naziva svetovalec in psihoterapevt Realitetne terapije,
ste se v preteklosti že srečali s Teorijo izbire in bi želeli ponovno preveriti in osvežiti svoje razumevanje.
Vsebina Uvodnega seminarja iz Teorije izbire in Realitetne terapije je ekvivalent Začetnega intenzivnega treninga edukacije iz Realitetne terapije. Udeleženci Uvodnega seminarja iz Teorije izbire in Realitetne terapije lahko po udeležbi na seminarju nadaljujejo s praktikumi, ki se izvajajo v programu za pridobitev naziva svetovalec Realitetne terapije in psihoterapevt Realitetne terapije.

Metode dela: delo na seminarju je izkustveno, poteka v skupinah in parih. Vsebine so predstavljene z razlago primerov, vajami, analizo in samorefleksijo. Pričakuje se aktivno vključevanje udeležencev z izmenjavo izkušenj in diskusijo.