Naziv ustanove
jelica@glottanova.si
01/520 0670
• Pri pogajanjih s strankami pa tudi v zasebnem življenju smo lahko uspešnejši, če bolje razumemo oz. «beremo« nebesedne znake in namere našega sogovornika. Če to znamo, lahko ugotovimo, kaj je sogovornik želel reči, ampak ni izrekel in kaj ni odkrito želel povedati, a je za nas pomembno,
• Fiziognomija: večplastnost pomenov mikrogibov obrazne mimike,
• Metode in kriteriji za tolmačenje nebesedne govorice,
• Avtoanaliza lastnih nebesednih znakov kot osnova za zaznavanje zunanjih pojavov,
• Intuicija in čustvena inteligenca v analizi nebesedne govorice. Intuitivno zaznavanje informacij se zgodi vedno pred intelektualnim zaznavanjem,
• Tolmačenje nebesednih in besednih elementov (znakov/signalov), govorjenja, materialnih in nematerialnih, spremenljivih ali fiksnih v naslednjih področjih: mimika, videz, drža, kretnje - posamične in paketne- gibov/oči, glave, celega telesa, položaji in kretnje rok, položaji in kretnje nog ter stopal/parajezik: intenzivnost in barva glasu, magnetizem glasu, ritem govora, premori, ton, molk, intonacija (melodija), nebesedna zvočna sporočila (hm, kihanje...);
• Analizirajmo poslovni bonton z drugega zornega kota (kot poudarke v izrečenem, pomožne poslovne predmete, obleko, medsebojno oddaljenost, čas in točnost, barve, vonj in dotik- tj. samodotik ali pa dotik s sogovornikom v komunikacijskem krogu),
• Veščina poznavanja nebesedne govorice je tudi videti, slišati in razumeti skrivna sporočila sogovornika in opaziti ter poznati velik vpliv tistega, česar se nebesedno ne izrazi, ampak je odločilno za dober izhod in končne rezultate pogajanj, dogovarjanj…,
• Nevarnosti tolmačenja nebesednih znakov. Nujnost nenehnega preverjanja dobljenih rezultatov analize nebesedne komunikacije. Trije osnovni načini,
• Nebesedna komunikacija pri laganju in taktiziranju: uspešno branje sogovornikovega obnašanja in večplastnih sporočil,
• Kdaj in zakaj je pri poslovnih partnerjih, ki so ženskega spola, analiza neverbalne govorice hitrejša in natančnejša?,
• Hitro možgansko procesiranje pri odločitvi za eno od štirih strategij vedenja pri pogajanjih,
• Kako s pomočjo znanj nebesednega sporazumevanja dvignemo poslovno uspešnost oz. zvišamo odstotek prodaje storitev ali blaga?